Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2023RAMAZAN KİYAMCovıd-19 Pandemi Döneminde Akademisyenlerin Acil Durum Uzaktan Öğretimine Hızlı Geçiş Sürecinin İncelenmesiAmasya Üniversitesi
2022ARİF AYDINÖğretmenlerin uzaktan eğitim kabul düzeyleri ile dijital okuryazarlıklarının teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenmesiAmasya Üniversitesi
2022ÖZGE AKGÜL UĞURCOVID- 19 pandemi sürecinde K12 düzeyinde gerçekleşen uzaktan eğitime yönelik ebeveyn görüşleriAmasya Üniversitesi
2022İBRAHİM PAŞA AKÇAPsikoloji bölümü öğrencilerinin programlamaya karşı tutumlarının, dijital okuryazarlıklarının ve programlamayı kabul düzeylerinin sosyal bilişsel kuram çerçevesinde incelenmesiAmasya Üniversitesi
2022ŞAFAK KABAKÇIÖğretmenlerin pandemi deneyimleri bağlamında uzaktan eğitim algılarının incelenmesiAmasya Üniversitesi
2021MUHAMMED MURAT GÜMÜŞÖğretmenlerin dijital yeterlikleriAmasya Üniversitesi
YUKARI